torsdag 27 maj 2010

Massor av intjänade poäng!!!

Nu är jag med igen, som vanligt tar jag i så att jag spricker. Oj, vad jag sparar poäng och motionerar. Spm vanligt VET jag att det inte håller. Jag går på energi ett tag och sedan blir det för svårt att upprätthålla samma nivå och då tycker jag att jag misslyckats och så tillåter jag mig att verkligen misslyckas.
Nå - denna gång ska jag försöka ligga steget före och tänka innan.
Min ambition är att planera framåt och på så vis vara förbered på fallgroparna - det är ju ingen överraskning att det är en konferens just den dagen eller att något socialt händer den dagen eller att barnen äter godis på lördagen.
Min plan för fredagen då min man och jag ska svänga våra lurviga på stan: PW, vanlig frukost, lätt lunch typ 5 poäng, träna på gym, räkmacka och ETT glas vin på Heaven 23 och sedan är det bio. Frågan är vad jag då ska äta? Jo, jag köper en light läsk och en VV-chips!
Imorgon ska jag väga mig klockan 10. Hoppas på 68 kilo.

Inga kommentarer: