lördag 29 maj 2010

Hungrig som bara en bantare kan vara

Åh, vad det är svårt att banta under helgen.
Igår försökte jag verkligen planera så att jag inte skulle trilla dit. Bad om majonäs vid sidan om, tog pyttelite. Hade med mig precis maxi och en VV-chips påse ( 3 poäng) på bio. Jag tog bara ETT glas vin. Allt funkade bra, men idag är jag vråååålhungrig, verkligen sugen på allt och blir så deppad av att jag inte kan äta något - känns det som...Nu är jag supernegativ, läs hungrig, och hur jag än räknar så räcker inte mina poäng idag. Och då har jag inte räknat in något kul alls....
Men jag fixkar det.
Jag gick bara ned 6 ynka hekton, trots att jag sprungit fyra dagar, gått långa promenader och varit supernoga.
Positivt thinking: jag gick ned iallafall!
Hemma vägde jag faktiskt bara 67,9 kilo men jag har bestämt mig att det är på vägningen på VV med kläder, skor efter frukost som räknas.

Inga kommentarer: