söndag 16 november 2008

Helgens bravader

Det har blivit lite träning under helgen. Himla skönt.
Fredagen var körd - det fanns helt enkelt inte plats för träning trots att jag hade en ambition. Men ibland är det för tungt, med krävande jobb, man som är bort och två barn...det finns inte EN minut över.
Lördagen och söndagen var enkelt, jag bokade bara in två pass och så fick familjen anpassa sig. Lördagen bar med sig spinning 30 min i kombination med 30 min coreträning. Säkert jättebra men faktiskt inte jättekul. Inte min grej helt enkelt. Men dagens pass: MRL (står för ?), var skitkul, steppass med lagom svår koreografi (lätt alltså!) som avbröts tre gånger för statiskt djävulsk jobbig statisk träning - lår, rumpa och mage. Hårt men väldigt kul!

Maten har fått låg prioritet - ingen lunch åts alls i helgen, däremot goda middagar och vin och desserter. Så jag ligger nog på plus minus noll efter helgen om man nu bara tittar på kaloriintag/förbrukning.

Veckan blir supertuff för mina ambitioner kring diet och träning, bara en dag på kontoret, ute på vift tis-ons vilket betyder konstiga lunchval och ingen tid till träning.
Sen åker jag till London - på tjejsemester!

Ps Det blev iallafall träning på gym en dag och jogging en dag denna vecka...

Inga kommentarer: