onsdag 9 april 2008

en slank hon hit - en slank hon dit

Vågade ställa mig på vågen imorse. 65,5 kg. Jag måste ändå tycka att det är ok med tanke på omständigheterna...påsk och en veckas semester.
Men jag vill fortfarande krypa under det där magiska 65 kilos-strecket. Kroppen vägrar. Ska kroppen eller viljan segra?

Mat: jodå, det går bra

Söndag: underbar ungsbakad kyckling med rotfrukter, efterrätt Gino med lite lite vanlijvisp. En mil jogging.
Måndag: söndagsrester till lunch, lite lite pasta med broccoli och bacon till middag. Vila.
Tisdag: söndagsrester till lunch, bulgur med korvstroganoff, te med hård macka till kvällsmål. Jogging 45 min
Onsdag: sallad - tonfisk och majonäs och grönt, en halv rågbuse, ris med grönsaksgryta och lite chorizo och fetaost. Cykla 53 minuter.

Reflektion: jag är faktiskt hungrig för mycket nu och orkar inte träna så hårt. Det är superansträngande att jogga och cykla nu, men jag vet inte hur jag annars ska kunna kliva på vågen och se de magiska siffrorna 64.....

Inga kommentarer: