måndag 14 april 2008

Skärpning, tack!

Det går sådär just nu. Inte jättedåligt, men verkligen inte jättebra heller. Det känns som om jag tappat hoppet och energin just nu. När jag joggar är det SJUKT jobbigt. Som när jag tog en mil i lördags, det var verkligen att klämma ur sig energin för att få fötterna att röra på sig. Jag var helt slut och ändå kom jag i mål på exakt samma tid: 57 minuter.
I lördags käkade jag en del godis. Igår var jag på födelsedagsmiddag och åt fet jamabalaya med god aptit (fast jag inte tyckte att det var särskilt gott) jag tog två portioner av efterrätten (glass med hallonsås) och 4 praliner och två glas vin, ett glas dessertvin. Idag när jag har varit hemma och Vabbat har jag bakat banan-chokladkaka med vaniljvisp.
Suck.
Jag borde verkligen sticka och jogga när mannen kommer hem och avlöser mig. Trots att jag är så slut och trött. Antingen är jag lite sjuk eller så behöver jag en rejäl detox; http://www.alltommat.se/dags-for-detox-1.6752

Inga kommentarer: