torsdag 24 april 2008

65,5 kg - tja vad säger man

Jag har knappt hunnit träna ordentligt och nojjar upp mig coh tror att jag är jättefet. Vågade inte väga mig och mannen skrattade åt mig eftersom han verkligen inte kunde se någon skillnad. Och när jag vägde mig var det som alltid numera - runt 65 kg.
Men jag går ju inte ner!
Men jag går ju inte upp heller!
Veckan har varit lite sisådär; jag har cyklat tre gånger och joggat en gång. I helgen gjorde jag inget, mer än fixade i trädgården. Mat - tja jag bryr mig inte så mycket just nu. Har tappat motivationen lite tror jag.

1 kommentar:

batgirl sa...

Ja det är för tråkigt att stå stilla på vågen. Fruktansvärt frustrerande! Jag sitter i ungefär samma "båt" som du. Hur mycket jag än rör på mig så står jag just STILL!
Ja,ja det är väl bara för oss att kämpa på. För ge mig det har jag ju inte tänkt.
Lycka till på resan mot målet!