torsdag 28 februari 2008

Snart fredag...

Puh, sicken vecka!
Men snart nog är det helg. Här ska det vilas och softas, det är jag sannerligen värd.
Jag har idag sprungit på löpband, jag tog 5 km på 26,40 minuter. Intervalllträning heter det visst. Sen lade jag på en km och körde stairmaster så att det blev riktigt flåsiga 45 minuter. Skönt!
Mat-intaget är helt ok med tanke på stress och jobbluncher etc.
Idag frukost 4 P, 5 sushi 6 P, en banan 1 P, en pyttekaka 1 P, broccolisoppa 2 P, en grov macka+ knäckemacka 4P, en näve pistagenötter och två bitar 70 % choklad 4 P, ett glas vin 2 P (nästan nyttigt) totalt känns det faktiskt för lite- trots 26 P! mysko.

Igår, frukost 4 P, mellanmålsmacka 3 P, kycklinglunch 6 P, ett glas vin 2 P, tortellini 8 P. en näve nötter, två rutor choklad 4 P, hade tänkt att träna men kraschade på soffan. Totalt 27 poäng.
meh! Det är ju på tok för mycket. Ändå är jag svinhungrig. Äter fel just nu. Får rätta till det!

Inga kommentarer: