måndag 25 februari 2008

stepp hit och stepp dit

Idag stod jag åter där och viftade med benen och någon arm också. Aerobic på måndagslunchen börjar bli obligatorisk, för den är bara så bra! Oftast är jag dö-hungrig innan men när man väl drar igång så försvinner hungern helt. Och efter passet är jag oftast inte alls hungrig, men jag har blivit så klok så jag äter ändå.
Dagen har rent fysiskt varit kanonbra
lilla frukosten med onaka och kruskakli, liten lunchlåda med rester av gulasch, någon frukt och sen kålpudding utan potatis (ja, en femtedel av en pyttispotatis bara för att känna smaken), en handfull nötter.

Men jag är inte helt i topp rent mentalt. Jag har lite väl mycket respekt för mina arbetsuppgifter den här veckan och fjamsar mig lite. För jag vet ju att jag klarar det utmärkt. Särskilt om jag tar det lite coolt.

Inga kommentarer: