tisdag 29 september 2015

Lite jobbigt

Jag är så lat, lat och åter uberlat.
På riktigt alltså. Jag tänker efter och känner efter på allt som är lite motstånd och därmed i rätt riktning. Ska jag verkligen träna eller inte, är jag inte lite trött, hungrig, känner jag mig inte lite hängig, just nu passar det ju inte så bra.. etc.
Däremot tänker jag inte efter ett dugg när det gäller att följa minsta impuls som ger snabb belöning i form av mättnad eller som ger mig socker.
Skärpning!
Dock drog jag på mina pants och drog nån slags repa i morse. Skramlade och gnällde ihop 6.6 kilometer, men sen har jag lekt säl resten av dagen.
Så för att ställa in mig till imorgon.
Gå upp 6.40. Ta på mig gymkläder. Pipa ned till gymet. Göra ett Cross Challangepass. Se glad ut.
Äta frukost. Duscha. Sen jobba.
A deal?
Och nej, jag är INTE trött, sjuk eller har någon annan hitte-på-anledning.
 Just do it.
Ingrediens Energi Protein Fett Kolhydr. Fibrer Alkohol
Totalt 1692 kcal 314 kcal 824 kcal 419 kcal 47 kcal 87 kcal

i gram
77 g 93 g 103 g 25 g 13 g
i E%
19% 49% 25% 3% 5%
 


























































































































































































































































































































Inga kommentarer: