måndag 10 oktober 2011

Lite fram - lite bak

Äsch, jag har lite motivationsproblem just nu.
Äter lite för mycket på helgerna och har - oooops, vad hände! - infört lördagsgodis. Och visst fredagsgodis. Och fredagsmys. Och vin lite när som helst. Lite mörk choklad jämt och ständigt.

Näe, det här håller inte. Jag kommer att vara fet igen innan jag hinner blinka.

Dagen var iallafall bra.
Började med pressad morot/ginger/äpple juice
Sen: 35 minuter på stepmaskin i tufft tempo, brände 500 kalorier! Sen lade jag på två kilometer på lite drygt 10 minuter.
Furkost/lunch: 3-äggs omelette med lite ost på. MUMS!
Mellis: några tunna skivor ost. Kaffe.
Kvällsmat: världens godaste soppa! Fänkål, chili, lite potatis och torsk. Superdupergott!

En slatt plommonjuice och lite te. That it höll jag på att säga, sen kom jag på att jag åt fem chasewnötter också. De slank ner.

Inga kommentarer: