onsdag 4 maj 2011

62,7 kilo

Japp. Trots den där j- a halsen och svullna lymfkörtlar så har jag tränat. Massor! Löpning nån mil om dagen, cykling melan två o fyra mil o så lite gym på det. Maten går bra, äter sällan galet även om jag känner att jag skulle kunna flippa ut....Idag är jag sugen på ALLT och så har vi TVÅ ben &jerrys hemma. De ska jag inte röra! Har beställt nya jeans i storlek 27 och de ska sitta som en smäck när de dyker upp...
Nu har jag återigen tuffa dagar framför mig, en jobbresa mellan fredag och onsdag med hotellfrukostar, bjudluncher, bjudmiddagar, vin, snacks. Jag vete sjutton hur jag ska fixa det för jag vill INTE gå upp i vikt. Ska fundera ut en strategi...

1 kommentar:

Jess sa...

Inge bra att träna när man är sjuk! ajja bajja!

Du får försöka äta det du ska när du åker iväg. inte lätt det vet jag! :)