söndag 15 maj 2011

Veckan som var och veckan framåt

I veckan var jag borta i fem dagar, på jobbresa med massor av "konstig" = frestande icke valbar mat. Jag har ätit lite av allt, har druckit något glas vin om dagen, ätit något bröd, risotto och lite allt möjligt. Faktiskt lite lite chips också och nötter.
Inte bra. Men jag har också joggat iallafall totalt närmare tre mil och gått lika mycket. Men jag hade inte gått upp så där jättemycket, utan landade på 63, 4 kg vilket får anses som helt ok..Fast jag känner mig svullen och vågar inte prova mina nya jeans just nu för då deppar jag väl ihop.

Well, veckan som kommer blir så här:
Måndag
lunch sallad/ kyckling
middag broccolifräs
PW 1 timme

Tisdag
lunch sallad/ kyckling
Middag proteinshake
Mellanmål ägg
Träna på gym 1 timme

Onsdag
PW / jogg morgon
Lunch ute i Malmö
Middag ute i Malmö

Torsdag
PW / jogg morgon
Lunch ute i Malmö
Middag på tåget hem

Fredag
vilajavascript:void(0)
äta vad jag vill

Lördag
springa 2,1 mil = Göteborgsvarvet!
Äta vad jag vill

Söndag
återhämtning, pw och nyttig mat

Inga kommentarer: