torsdag 30 oktober 2008

Mörka november...

..är i antågande.
Det har varit en turbulent höst. Jag har bytt jobb igen, jag har (eller har haft hoppas jag!) någon magåkomma som gjorde att jag har varit hos en massa läkare och träning, nej - inte så mycket.
Men nu så. För femtio-elfte gången den här hösten. Nu börjar jag igen eller ska jag säga fortsätter?
Nytt gymkort har införskaffats, på stans bästa gym. Idag var premiärgången och oj, vad skönt det var! Den här gången tecknade jag 24 månadersavtal så nu är det bara att tuta och köra. Länge!

Dagens motion: 20 min step, 20 min löpning 10-11 km/tim, maskiner 2o min,

Dagens mat; min vanliga frukost. Thaimat till lunch, en knäckemacka m. ost + kaffe m mjölk + en bit kaka mellis, soppa + bröd m. chevre. några salamibitar och två glas vin.

För mycket om jag vill gå ned i vikt. Men just nu är jag nöjd över att komma i balans.

Dagens vikt: 65,9 kg.

Inga kommentarer: