söndag 25 maj 2008

Fortfarande hög på endorfiner

Just nu är jag lätt beroende av träning, jag vill träna mycket och gärna varje dag. Det är egentligen tidsbristen som begränsar tillfällena, för med allt som kräver tid blir det ändå inga mängder av motion. Tyvärr. Men jag har fått ihop en del ändå; motionscykel framför teven 2 dagar, lätt jogging två dagar, lite längre jogg två dagar. En vilodag fick jag in också. Det ska ju vara bra...
Maten då? Nja, jag slänger in både det ena och andra. Inga tokmängder, men lite här och där. Jag får nog börja planera lite bättre med maten, mer protein och mindre av annat skräp som åker ned. Tror att jag tröstäter lite faktiskt....var på en jobbresa under tre dagar och det var så trååååkigt. Ingen att käka lunch eller middag med. Så kontentan blev att jag skippade maten(!) jag käkade en falafel om dagen och så lite godis (ett hekto x tre dagar under veckan totalt) och hotellfrukosten. Skittrist. Jag har lite hybris-baksmälla och den enda boten jag känner är träning just nu.

Inga kommentarer: