lördag 2 augusti 2014

Träningen har gått superbt under sommaren. Jag har tränat i princip varje dag, oftast löpning och armhävningar. Så jag känner mig fit och i ok form.

Däremot har jag druckit vin lite för ofta och sovit lite för lite kanske.

Höstens mål är att bli i god form inför maraton i mitten av oktober.  Så jag ska påbörja ett schema vecka 33 när jag börjar jobba igen.

Detta ska tränas varje vecka.
En dag springa till jobbet = 20 km löpning
En dag cykla til jobbet tur och retur = 40 km cykling
Tre dagar morgonträning = armhävningar, magövningar med boll, moutainclimber, rumplyft, triseps och intervallträning med 2 km uppvärmning och därefter 8 x intervall.
En dag vila = Powerwalk
En dag lugn jogg i 5-13 km

Inte äta mjöl, vara restriktiv med socker och alkohol. Mycket gröna drinkar och en dags fasta.

Det ska nog bli ordning på det här och jag SKA klara marathon och känna mig nöjd efteråt.


Inga kommentarer: