onsdag 9 april 2014

Fortsättning

Det fungerar bra även om jag har små duster med halsont och huvudvärk som någon slags hälsning från en lurande influensa. Dock bryter den bara ut någon dag i veckan. Då vilar jag, men totalt blir det träning i fem dagar, vilket känns jättebra. Faktum är att jag har mer springlust än någonsin!
Det brukar bli 5-10 km varje morgon. I morse blev det sju kilometer på 37 minuter och då hade jag några kilometer kvar i benen.
Matmässigt har jag äntligen släppt till, jag behöver inte kämpa så hårt för att äta bra. Någon dag åt jag bara två ägg, en avocado och två äpplen. T o m med på frukostbuffen i tisdags åt jag bara bra saker, inte ens det mörkaste brödet utan snodde med mig två ägg som jag lade i handväskan.

Min bästa kompis är just nu en massageborste som jag använder tillsammans med olja i duschen. Just nu är hela benen och rumpan fulla av blåmärken för att kroppen är lite ovan, men celluliterna börjar ge med sig. Sakta.

Och även om den j-a vägen står HELT still, så syns det på kroppen. Måste ta en bild imorgon!

Sen väntar utlandssemester, då ska jag försöka träna dagligen och var lite mer fri med maten, det blir en så trist resa annars. Återrapport i slutet på april.

Inga kommentarer: