lördag 2 april 2011

Mer löpning!

Igår lyckades jag klämma in 45 minuter löpträning på gymet, trots möten hela förmdiddagen, lunchdate, möten hela eftermiddagen och dessutom hämta barn och kompisar. Man får SNO tid helt enkelt.
Idag var lite samma sak, vi har haft fullt upp, jag ska åka ensam med tjejerna till fjällen ( möta upp kompisar där) och har packat, fixat och danat, handlat och skjutsat till badhus. Fullt ös hela dagen...Men när vi väl landade hemma vid fem tog jag min nyinköpta iphone och Runkeeper för att testa på fältet. Blev lite väl exhalterad så jag lyckades stänga av den efter fem minuter utan att jag märkte det.
Men tack vare runkeeper sprang jag ändå 14 km. Hur bra som helst och tiden var väl typ 75 minuter tror jag - trots att jag sprang en del i natur, på hala klippor etc.
Nöjd!

Inga kommentarer: