tisdag 6 oktober 2009

Härligt seg dag

Har komp idag också. Försöker att inte jobba. Går ganska bra.
Istället fixar jag en hel massa inför vår flytt - väljer elbolag ( Skellefteå el) väljer telebolag (Universal) och fixar med flyttbilar & flyttstädning och borr av ny brunn på landet och en hel massa saker till.
Dessutom var det inte så himla enkelt att fixa med Malaysia, vi åker ju den mest populära tiden runt jul & nyår. Allt, precis allt verkar vara mer eller mindre fullbokat. Så jag ägnar plenty of tid att hitta den ultimata resan med boende lite här o var, mellan varven svär jag över att vi inte kan vara en sån där skön charterfamilj som i lugn och ro klickar i rutan KÖP och sen bara åker.
Vi gör allt så himla krångligt hela tiden. Men det blir också väldigt väldigt roligt på våra resor.
Egentligen har jag ingen som helst lust att åka iväg. Dels behöver vi spara pengar till renoveringar och annat kul men jag är också sugen på att bara vara hemma i vårt nya hus. Förlåt. Radhus.

Träning idag? Ja, jag sticker iväg nu! En timma på gymet blir nog vad jag pallar.

Inga kommentarer: