fredag 25 september 2009

Ciao!

Nu är jag tillbaka. Eller egentligen inte - för jag har ytterligare en vecka av sjukt mycket jobb framför mig. När jag ser i min agenda så ligger jag stadigt på massor av övertimmar, några veckor så mycket som 20 timmar. Helt sjukt!
Nu är detta ingen jobblogg så nog om det. Jag har tränat när jag har hunnit under dessa veckor vilket betyder jogging eftersom det går snabbare, det har blivit iallafall minst tre gånger per vecka - runt 8-10 km varje gång. Matmässgt har det funkat bra, jag är inte sugen på något särskilt så det har blivit enklare saker. Med andra ord är det ganska status Q: jag ligger väl på runt 65 kg och vippar.
Men vi har en Malaysia resa framför oss - vi åker i december och är borta 4 veckor - tillsammans med några goda vänner och jag vill känna mig bekväm i bikini så jag satsar än mer framöver....
Men vilken höst! Renovering i sommarhuset, byte av lägenhet ( vi behåller lägenhet i centrala Göteborg) flytt till hus och sjukt mycket jobb och en resa att planera. Aldrig mer!

3 kommentarer:

MassageLotta sa...

Mitt livet eller hur?? Har tusen och en sak att fixa....egentligen är det kul, tycker jag iallafall....
Du kommer att orka och fixa formen med till semestern, det vet jag.....
Kram

Maribella sa...

Ta det lite lugnt och andas emellanåt också!
Men (kanske förutom jobbet..) så låter det som roliga saker!!! Det kommer att gå bra! Och tänk vad härligt det kommer att bli efterråt!
Malaysia! Härligt!!

Kram

Sockertoppan sa...

Hej, kul att du hittade till min blogg! Aktuell vikt är 68,7.