tisdag 1 oktober 2013


"Oj, vad smal du har blivit" Japp, jag kan nu ha de alldeles för små jeansen. De VAR för små. Det funkar verkligen bra, jag äter precis vad jag vill under fredag-lördag-söndag. Godis, glass, chips, vin, ost. Alltså inget tok-frossande, men normal njutning tillsammans med familj/vänner. Och så kommer måndagen. Då skippar jag frukost och lunch för att äta ett liiitet mål till kvällsmat. Tisdag - ingenting alls, möjligtvis en liten skvätt mjölk i kaffet. Onsdag - normalt men hälsosamt (i morgon blir det Rostad blomkål med varmrökt lax och basilikasås) Torsdag - ingenting alls. Fredag, inget dagtid men gott på kvällen inklusive vin och popcorn! Men så smal har jag inte blivit, men jag är på rätt väg vilket känns på kläderna. Vad jag väger? Ingen aning, för några veckor sedan vägde jag 66,2 kilo.

Inga kommentarer: