måndag 8 december 2008

tre träningar i ett svep


Berocca! - det som får mig att stå på benen trots ett bisarrt tempo på jobbet och hemma...!
Ok, jag erkänner. Jag är nog lite allt eller inget. Tyvärr. Nu äääälskar jag att träna, det är så kul och jag får en sån kick att jag bara vill göra det igen. Helst på en gång om så möjligt. Men så händer det något som rubbar min rytm och näe då får jag svårt att komma igen. Samma med maten.
Men jag har blivit väldigt mycket bättre! Förra veckan hade jag tre vilodagar; tisdag- torsdag- fredag. En vilodag för mycket, men jag fick inte till det (asch nu ljuger jag eftersom det alltid går att sätta sig på en motioncykel framför teven när ungarna har somnat).
Lördag - springa 8 km ute, söndag 1 pass MRL, Måndag 1 pass MRL.
Tirsdag: motionscykeln framför teven
onsdag möjligtvis jogging efter barnen gått o lagt sig
torsdag partaj med jobbet= vila
fredag= vila
lördag= jogga en mil
söndag = MRL

Sen är det bara två dagar kvar till vi åker till Indien...!+

Inga kommentarer: